بازدید معاون درمان وزیر بهداشت و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان از بیمارستان تنفسی سینا

۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۹ کد : ۳۹۷۰ اخبار بیمارستان
تعداد بازدید:۳۷۸

 

در تاریخ شانزدهم تیرماه ماه سال جاری دکتر قاسم جان بابایی همراه با دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان به منظور بررسی وضعیت بیماران کووید۱۹ ،کمبودها و مشکلات به زابل سفر کرده و با بازدید از بیمارستان تنفسی سینا از روند درمان و مشکلات موجود مطلع شدند.

دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه همگان باید در این شرایط سخت کرونایی در میان مردم آرامش ایجاد کنند گفت : ما برای بستری مبتلایان به کرونا در منطقه سیستان هیچ مشکلی نداریم و هر میزان که لازم باشد از ظرفیت بیمارستانهای سیار استفاده خواهیم کرد

وی با اشاره به اقدامات بهداشتی درمانی خوب انجام شده در منطقه سیستان افزود : پارسال سه دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان تنفسی با تجهیزات کامل در زابل به بهره برداری رسید وهم اینک در کنارش بیمارستان سل که خیرساز بوده و ۴۶ تخت دارد راه اندازی خواهد شد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت :  همچنین قول میدهیم بقیه تخت‌های بیمارستان سل زابل تا شنبه تحویل داده خواهد شد از این رو ۱۶۰ تخت خالی در بیمارستان امیرالمومنین علی( ع)و خیریه الزهرا (س)قابلیت استفاده برای مریض به اضافه بیمارستان تامین اجتماعی را دارد .

وی بیان کرد: در مورد دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان زابل هماهنگ کردیم تا فردا ۵۰ سیلندر ۵۰ لیتری داخل بیمارستان می آید و باز اگر اکسیژن‌ساز مشکل داشته باشد با کمال میل در خدمت دوستان هستیم .

دکتر جان بابایی ادامه داد یک دستگاه سی تی انژوگرافی ۲۵۶ اسلایس و یک دستگاه انژوگرافی نیز برای دانشگاه در نظر گرفتیم که انشاالله تحویل خواهد شد


( ۳ )

نظر شما :