سیاست های کلان
بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) در راستای تحقق اهداف خود ، سیاست های کلان زیر را برگزیده و سعی در اجرای حداکثری آنها را خواهد داشت .
سیاستهای کلان | ذینفعان |
ارائه خدمات آموزشی ، پژوهشی ، درمانی و توانبخشی سلامت مبتنی بر اصول و ارزشهای انسانی و اسلامی |
کارکنان ، مراجعین ، بیماران ، دانشجویان ، اعضای هیات علمی ، معاونت آموزشی و پژوهشی |
توانمند سازی مستمر کلیه ی کارکنان در راستای ارتقای مهارتهای ارتباطی ، رفتاری و تخصصی |
تیم مدیریت و رهبری ، کارکنان |
پیاده سازی استانداردهای ایمنی بیمار ، کارکنان ، مدیریت خطر و خطا و ارتقاء فرهنگ ایمنی در سطح بیمارستان |
تیم مدیریت و رهبری ، کارکنان ، مراجعین ، بیماران |
آموزش بیماران
|
بیماران ، کارکنان |
اجرای استانداردهای اعتبار بخشی و ارتقاء مستمر کیفیت خدمات
|
تیم مدیریت و رهبری ، کارکنان ،مراجعین ،بیماران ، دانشجویان |
رعایت منشور حقوق بیمار
|
تیم مدیریت و رهبری ، کارکنان ، مراجعین ، بیماران، دانشجویان |
خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و اداری با در نظر گرفتن کیفیت و کارایی مناسب |
تیم مدیریت و رهبری ، کارکنان |
رسیدگی به بیماران بدحال و اورژانسی بر اساس اولویت بدون در نظر گرفتن قدرت پرداخت |
تیم مدیریت و رهبری ، کارکنان، بیماران |
مدیریت مادران پرخطر و ترویج زایمان طبیعی و کاهش تعداد سزارین
|
تیم مدیریت و رهبری ، کارکنان ، بیماران |
راهنمایی مناسب و کافی بیماران و مراجعین و افزایش رضایتمندی آنان
|
تیم مدیریت و رهبری ، کارکنان ، مراجعین ، بیماران |
بهسازی و تغییر فضای فیزیکی بیمارستان
|
تیم مدیریت و رهبری ، کارکنان |
تنظیم صورتحساب خدمات ارائه شده به مراجعین مربوطه و ارسال به سازمانهای بیمه گر طرف قرارداد با رعایت استانداردهای لازم |
تیم مدیریت و رهبری ، کارکنان |
ایجادتعامل سازنده با سازمانهای بیمه گر به منظور تحقق کامل درآمدها و جلوگیری از کسورات |
تیم مدیریت و رهبری ، کارکنان |
مدیریت بهینه مصرف و هزینه های بیمارستان در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی |
تیم مدیریت و رهبری ، کارکنان |
جلب مشارکت سازمانهای مردم نهاد ، خیرین و نیکوکاران |
تیم مدیریت و رهبری ، کارکنان ، واحد خیرین سلامت ، بیماران سازمانهای مردم نهاد ، خیرین و نیکوکاران |