قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل از پزشکان بیمارستان امیرالمومنین علی (ع)

۰۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۲:۰۲ کد : ۴۰۴۰ اخبار بیمارستان
تعداد بازدید:۳۱۰

 در مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۱به مناسبت روز پزشک از پزشکان بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) قدردانی شد.

دکتر احسان الهی مدیرعامل بیمارستان که قرائت کننده آیاتی چند از قرآن کریم بودند، گفت: از آغاز تا انتهای قرآن سرشار از پند و آموزه است و راه روشن و درست زیستن را می توان در آن یافت .

وی در ادامه ضمن خیر مقدم به دکتر میرزایی رئیس دانشگاه ، حاج آقا حیدری نسب رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه،  دکتر آبیلی نژاد معاون درمان ، دکتر ادیبا معاون توسعه و سایر مدعوین ، این روز را تبریک گفت.

دکتر میرزایی رئیس دانشگاه، اول شهریور ماه زادروز طبیب برجسته و نامدار ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا را فرصتی مغتنم ، برای یادآوری جایگاه پر تلاش و توانمند پزشکان دانست و از تلاشهای ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش ، ایثار و اخلاص که همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است تقدیر کردند.

دکتر میرزایی یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی را گرامیداشت و افزود: پزشکان مخلص با از ازخودگذشتگی و جهاد در مبارزه با کرونا به درجه رفیع شهادت نائل شدند و اکنون در کنار سید الشهدا هستند.

وی روز پزشک را به تمامی پزشکان فرزانه و جامعه پزشکی به خصوص پزشکان دانشگاه در تمام بخش ها تبریک گفت و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامت و توفیق و خدمت به مردم منطقه سیستان را خواستار شدند.

در ادامه حاج آقا حیدری نسب رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی با تسلیت ایام سوگواری از زحمات این مدافعان تشکر کردند و در پایان از پزشکان و مدافعان سلامت تقدیر شد.

 

 

   

    

 

  

   


نظر شما :