محفل انس با قرآن مجید در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع)

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۷ کد : ۴۸۳۰ اخبار بیمارستان
تعداد بازدید:۱۹۹

⭐محفل انس با قرآن مجید در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع)


به گزارش روابط عمومی بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) در تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۱ محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ی فاطمی منش  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زابل ، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای صیادی رئیس موسسه خادم الرضا (ع )  ،  حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای مرادی نماینده دفتر نهاد رهبری در حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) برگزار گردید.

 ⭐حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای مرادی ضمن خیر مقدم به  تشریف فرمایی این بزرگواران ، اهداف این مسابقه قرآنی را تشریح و بیان نمودند؛  ان شاالله با برگزاری این مسابقات بتوانیم نهادینه شدن رفتار قرآنی و آموزه‌های قرآنی را در رفتار مدافعان سلامت این بیمارستان  تقویت کنیم .

⭐ و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای  فاطمی منش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زابل اظهار داشت فعالیت های قرآنی در مراکز درمانی نوعی تربیت است و ارتباط با قرآن و تلاوت آن نوعی ارتباط با خدا است و با ذکر گفتن نام خدا می‌توان به مفاهیم آن پی برد .
⭐و در ادامه افزودند جامعه ای که ارتباط آن با قرآن و مفاهیم قرآنی بیشتر باشد در برابر آسیب‌های اجتماعی مقاوم تر است
 اگر بخواهیم جامعه ی  ایران اسلامی ، پیشرفت داشته باشد و رشد کند ، باید ارتباط مردم آن با قرآن بیشتر شود و برای تحقق این امر همه دستگاه‌ها باید در کنار هم تلاش کنند 

⭐و در پایان بیان نمودند این‌گونه  مسابقه قرآنی که در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) برگزار گردید از معدودترین  مسابقات قرآنی در سطح حوزه درمان کشور می باشد. و باعث افتخار و مباهات است .

 ⭐لازم به ذکر میباشد این مسابقات قرآنی در دو قسمت آقایان و خواهران تشکیل گردید که آقایان در نمازخانه بیمارستان به رقابت پرداختند و خواهران همزمان  در واحد آموزش بخش زنان و زایمان رقابت کردند
  در این مسابقه  داوران خواهران، خانم آتین و خانم عارفی  نیز حضور داشتند .

 

 


نظر شما :