ارزیابی اعتبار بخشی بیمارستان امیرالمومنین علی (ع)

۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۸ کد : ۴۹۵۲ اخبار بیمارستان
تعداد بازدید:۲۱۸

آغاز ارزیابی اعتبار بخشی بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) 

ارزیابی  اعتبار بخشی بیمارستان با حضور کارشناسان اعتبار بخشی وزارت بهداشت و درمان کشور ،آقای دکتر محمد نژاد عضو هیات علمی دانشگاه تهران وسرکار خانم محمدی مدیر بهبودکیفیت به همراه آقای ارباب رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل   از تاریخ  سی ام خرداد ۱۴۰۱ آغاز گردید و تا سی و یکم خرداد ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت .
 اعتباربخشی و برنامه های مربوط به آن در واقع فرآیند ارزشیابی سیستماتیک و ساختارمند با هدف بررسی رعایت استانداردهای مطلوب در سازمانها است که توسط مراکز معتبر و غیر ذینفع صورت می‌گیرد و طی آن سازمان ها را بر حسب نوع ویژگی ها و اهدافشان تعیین اعتبار می کنند.

در این دوره اعتباربخشی ، دکتر احسان الهی مدیرعامل بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) ضمن خیر مقدم به ارزیابان اظهار کرد: بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) از این آزمون استقبال می‌کند تا بتواند نقاط قوت خود را تحکیم بخشد و نقاط ضعف خود را اصلاح نماید
 همچنین بیان نمودند بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) زابل در دوره قبل اعتباربخشی حائز رتبه درجه یک گردیده است و ابراز امیدواری کرد در این دوره نیز که تمامی بخش ها و واحدهای مختلف بیمارستان مطابق استانداردهای تعیین شده وزارت بهداشت میباشد ، با توجه به ارتقاء شاخص ها و بهبود کیفیت می تواند رتبه خود را حفظ نماید.
 
سپس ایشان آماری از تعداد کارکنان ، پرستاران، پزشکان و همچنین اطلاعاتی در خصوص تعداد مراجعین روزانه سرپایی ، بستری و جراحی دادند .
 
در ادامه تیم ارزیابی با حضور در واحدهای مختلف ضمن بررسی وضعیت واحدهای مختلف بیمارستان عملکرد آنها را در خصوص اجرای کامل استانداردهای اعتباربخشی و اهمیت رعایت حقوق گیرندگان خدمت مورد سنجش و بررسی قرار دادند.

                                                                 

                   

                           

                                                                                                                                                         

                    

                              


نظر شما :