افتتاح پیشرفته ترین تصفیه خانه فاضلاب در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع)

۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۰ کد : ۵۴۰۶ اخبار بیمارستان
تعداد بازدید:۱۴۱

پیشرفته ترین تصفیه خانه فاضلاب‌ جنوب شرق کشوردر بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) افتتاح شد/پروژه ۱۷۰ میلیارد ریالی برای مبارزه با کم آبی 


 همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، مهندس سنجرانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل و شورای اداری شهرستان ،  پروژه تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان امیرالمؤمنین علی علیه السلام زابل افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در همین رابطه گفت: این پروژه یکی از مهمترین پروژه های مهم در خشکسالی است که سهم بخصوصی در کاهش مصرف آب در بحث فضای سبز دارد.

 وی افزود: این تصفیه خانه ۵۰۰ متر مکعب آب را به روش هوادهی بیولوژیکی تصفیه می کند و تنها به مصرف فضای سبز دانشگاه و محل پردیس دانشگاهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دکتر میرزایی اعتبار این پروژه را ۱۷ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:  صفر تا صد این  پروژه مهم کاملا بومی بوده و طراحی و ساخت آن توسط همکاران خود ما انجام شده است.

مهندس سنجرانی معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل نیز در افتتاح این پروژه گفت: در شرایط خشکسالی سیستان این چنین پروژه هایی بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: وقتی این چنین پروژه ای ظرف مدت ۱ سال انجام می شود قطعا پشت آن یک مدیریت جهادی وجود دارد که من تشکر ویژه ای از ریاست و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زابل می کنم که در زابل این چنین خدماتی انجام می دهند.

                                                                                                                                  

             

                           


نظر شما :