آمادگی بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) برای ارائه خدمات در ایام نوروز ۱۴۰۲

۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۲ کد : ۵۴۹۵ اخبار بیمارستان
تعداد بازدید:۱۲۳

آمادگی بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) برای ارائه خدمات در ایام نوروز ۱۴۰۲ 

 

 در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ دکتر احسان الهی مدیرعامل به همراه مدیران بیمارستان از بخش های بیمارستان که جهت ارائه خدمات به بیماران نوروزی بازدید کردند.

دکتر احسان الهی بیان کردند : پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم در خصوص ارائه خدمات درمانی تخصصی مورد نیاز بیماران در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) صورت گرفته است و از آمادگی و فعال بودن این مرکز و حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص و کادر درمانی برای ارائه خدمات تشخیصی آزمایشگاهی'، تصویربرداری، اورژانس بیمارستان ، اتاق عمل ها، بخش مراقبت های ویژه و دیگر بخش ها برای ارائه خدمات نوروزی تدوین گردیده است.

و نیزبیان کردند : در حال حاضر کمبودی در زمینه ملزومات پزشکی و داروهای اساسی مورد نیاز بیمارستان وجود ندارد وبرنامه حضور مدیریت و پزشکان متخصص بیمارستان در ایام نوروز برنامه ریزی شده است و با تمام ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) زابل برای ارائه خدمات در ایام تعطیلات نوروزی بسیج شده‌اند.

 و در ادامه آقای شهرکی مترون بیمارستان نیز گفتند: ایام نوروز پیک کاری کادر درمان در بیمارستان است و همه پرستاران در آماده‌باش کامل هستند.

همچنین آقای طباطبایی مدیر داخلی بیمارستان در خصوص ارائه خدمات در ایام نوروز گفتند: داروخانه سرپایی بیمارستان نیز به بهره برداری رسیده است به طوری که بیماران سرپایی که به این مرکز مراجعه می‌کنند می‌توانند نسخه های الکترونیکی خود را از داروخانه سرپایی بیمارستان تهیه نمایند.

 


( ۲ )

نظر شما :