بهره برداری از دومین دستگاه سی تی اسکن پیشرفته در طی سال جدید

بهره برداری از دومین دستگاه سی تی اسکن پیشرفته

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۳ کد : ۳۸۹۳ اخبار بیمارستان
تعداد بازدید:۴۰۲

 

بهره برداری از دومین دستگاه سی تی اسکن پیشرفته در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) زابل  طی سال جدید 

 

در تاریخ 1400/02/25 با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه ، مهندس ارجمندی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان هامون و جمعی از ریش سفیدان سیستان ، دومین دستگاه سی تی اسکن طی سال جاری در محل بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) زابل به بهره برداری رسید .

دکتر میرزایی در این مراسم گفت : چهارمین دستگاه سی تی اسکن منطقه سیستان در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) افتتاح شد .

وی با بیان اینکه این سومین دستگاه سی تی اسکن دانشگاه علوم پزشکی زابل است گفت : 

این دستگاه جدید از محل هیات امنای صرفه جویی ارزی خریداری شده است .

دکتر میرزایی افزود : قیمت واقعی دستگاه سی تی اسکن بیش از چهارونیم میلیارد تومان برآورد شده ، اما با مبلغ یک و نیم میلیارد خریداری شده است .

وی گفت : این دستگاه در محل بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) زابل قرار گرفته و برای بیماران غیر کرونایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

رئیس دانشگاه افزود : در حضور کسانی این دستگاه افتتاح می شود که از خود مردم هستند که این دستگاه برای خدمت رسانی برای همین مردم است تمام تلاشها برای رضایتمندی آحاد جامعه بوده و ادامه خواهد داشت .

دکتر میرزایی اضافه کرد : لازم است از همه کسانیکه مارا در تهیه و نصب این دستگاه پیشرفته کمک کردند تشکر کنم ، وقتی یک کاری انجام می شود حاصل زحمات یک تیم و کار گروهی یک عده است که دست به دست هم می دهند و کار به سرانجام می رسد ، از تک تک آنها تشکر می کنم ، از مدیران ، کارشناسان و عزیزانی که در نصب و نظافت کمک نمودند ، سپاسگزاری نمایم .

جا دارد از حمایت های دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت که حامی مردم مناطق محروم به ویژه سیستان هستند ، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم .

 


نظر شما :